niedziela, 24 grudnia 2017

Święta, święta - magiczny czas


Wigilia Bożego Narodzenia ... to właśnie ten dzień, dzisiaj. Kiedy ten czas przeminął ? Zupełnie nie mam pojęcia. Wiem jednak, że nareszcie mam choć trochę czasu by się zatrzymać.


Święta Bożego Narodzenia to czas intensywnych przygotowań: sprzątanie, gotowanie, gonitwa za idealnymi prezentami, nowymi ubraniami (...) Tak naprawdę liczy się tylko to, że możemy spędzić czas z naszą najbliższą rodziną. Uwielbiam te magiczne chwile, gdyż mam okazję zobaczyć się z wieloma osobami, z którymi na co dzień nie mam możliwości się spotykać. 




Kochani, życzę wam wesołych, szczęśliwych i magicznych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku 2018 obfitego w sukcesy, oraz radości małe i duże. Oby ten magiczny, spokojny okres świąt był dla Was okresem zadumy, refleksji oraz wspomnień, a nadchodzący nowy rok 2018 dał Wam możliwość zrealizowania najskrytszych pragnień i marzeń i aby w tej całej gonitwie za idealnie zorganizowanymi świętami, nie zabrakło w Waszych sercach miejsca dla rodziny, przyjaciół. 





Powracam do blogowania akurat na zakończenie tego roku, z nadzieją, że zawsze uda mi się znaleźć czas, aby móc coś tutaj stworzyć. Mam nadzieję, iż nowy rok przyniesie mi wiele motywacji i pomysłów na posty oraz filmiki na mój kanał na YouTube. 



1 komentarz :

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.