wtorek, 26 grudnia 2017

Pomysły na tanie i ciekawe prezenty | Aliexpress.com


Hej kochani !
Być może na tego typu post jest już troszkę za późno, ale stwierdziłam, iż skoro już się za niego zabrałam, to szkoda by było moją dotychczasową pracę zaprzepaścić i tak po prostu wykasować. Moje propozycje raczej nie przydadzą się wam na tegoroczne święta, ale myślę, że mogą stanowić dobrą inspirację na kolejne lub jako podarunki na inne okazje. Bardzo możliwe, że to wy skusicie się na zakup czegoś dla siebie samych.


Kto nie kocha skarpetek ? Czy to w domu, kiedy mroźno na dworze lub kiedy można pokazać je światu w letnich trampkach ? Myślę, że jest to najbardziej uniwersalny prezent, który zadowoli każdego. Oczywiście, nie myślę tutaj o klasycznych, czarnych, czy białych skarpetkach, a o naprawdę wyjątkowych i szalonych, czasem o bardzo niespotykanych wzorach. 
Paski z awokado, słodkie babeczki, minimalistyczne serduszka, kosmiczne planety i urocze koty - każda z tych par jest na swój sposób wyjątkowa. Na Aliexpress.com znajdziecie zarówno wersje cieplejsze, jak i idealne na lato. Skarpety są wykonane naprawdę dobrze, a większość z nich składa się w prawie w 100% z bawełny! Moją nieodzowną miłością są również podkolanówki, które idealnie sprawdzają się na jesienne dni. Obecnie mam tylko dwie pary, ale z pewnością moja kolekcja się jeszcze powiększy. Sportowe z paskami, czy bardziej eleganckie, z uroczą koroneczką ? - uwielbiam obydwie pary. 


Kolejna moja miłość, czyli bardzo popularne i przez wiele dziewcząt lubiane, specyficzne typy naszyjników - dusiki, czy chokery. Jeżeli znacie osobę, która bardzo często je nosi, to na pewno będzie to dobry pomysł na prezent. Tym bardziej, że na Aliexpress.com jest ich naprawdę wiele, więc jest w czym wybierać. Mnóstwo kolorów, wzorów i krojów... a wszystko to w cenie maksymalnie 10-ciu złotych.

Skoro naszyjniki, to znajdą się również i kolczyki. Tutaj sprawa wygląda wręcz identycznie - do wyboru jest niezliczona ilość wzorów i kolorów. 


Jeżeli obdarowywana przez was osoba jest miłośnikiem dekorowania wnętrz, to z pewnością do gustu przypadną jej naprawdę designerskie i słodkie lampki w kształcie białych serduszek, wykonanych z drewna. Osobiście naprawdę je uwielbiam i mój pokój zdobi nie jedna ich sztuka. 

Zostając przy ozdabianiu pokoju, warto zastanowić się nad unikatowymi organizerami, toteż małymi koszyczkami. Bałaganiarzowi lub osobie, która kocha mieć idealnie zaplanowany porządek będą dobrze służyć.
Na Aliexpress.com znajdziecie naprawdę wiele wzorów i rozmiarów. W swojej kolekcji mam, naprawdę dobrze wykonany, czarno biały koszyczek z materiału oraz plastikowy, bardzo malutki, ze słodką kaczuszką na przodzie.

Bardzo dobrym według mnie pomysłem dla osoby lubiącej ciekawe dodatki jest zakup pluszowego króliczka, jako breloczka do kluczy, czy torebki. Jest naprawdę uroczy i z pewnością zauważą go inni. Z własnego doświadczenia jego użytkowania wiem, iż przypadnie do gustu również futrzakom domowym.


Oprócz ozdobników domu, bardzo przydatnym podarunkiem mogą być niespotykane pędzle. Myślę tutaj o takich, które wyróżniają się kolorami i kształtami. Dobrym przykładem są moje, których rączki imitują tęczowe syrenie ogony. Dla osoby, która uwielbia się malować, a w dodatku dużo podróżuje sprawdzą się bardzo małe i dzięki temu podręczne pędzelki. 
Z bardzo małych dodatków do prezentów mogę wyróżnić przesłodkie, papierowe foremki do babeczek dla wszystkich miłośniczek przesłodzonych gadżetów oraz amatorów gotowania. Są przede wszystkim bardzo tanie, jak i praktyczne.
Na koniec zwykłe świąteczne kartki. Typowy prezentowy klasyk, a raczej rutynowy dodatek. Gwarantuję wam, że tych z Aliexpress.com nie kupicie w żadnym sklepie stacjonarnym. Wybrałam naprawdę słodziutkie, wyglądające jak rysunki z kreskówki. Kartki są w środku zupełnie puste, więc nie musicie się martwić, że będą znajdować się w nich chińskie, czy angielskie napisy. Ważne jest to, by dobrze sprawdzać zdjęcia na aukcjach. 


Koniecznie dajcie znać, która rzecz z mojej listy najbardziej się wam spodobała ?


Filmik na moim kanale na YouTube:


1 komentarz :

  1. Na tej stronce można znaleźć wiele fajnych rzeczy za niewielkie pieniądze! <3
    Ciekawe propozycje.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.