sobota, 9 września 2017

School outfits IDEAS #BackToSchool


Niestety, niestety ... w tej notce nie pokażę wam propozycji stylizacji na wakacje, lecz do szkoły, która już na dobre się rozpoczęła. Wraz z czwartym września większość osób uczących się z powrotem musiała wrócić do szkolnych murów, by spędzić tam około dziesięciu miesięcy. Jakby nie patrzeć, to dosyć długi okres czasu i myślę, że, tym bardziej, iż w szkole spędzamy nawet do dziesięciu godzin dziennie większość z nas (zwłaszcza dziewczyn) czasem lubi przyjść na zajęcia w dobrze prezentującym się stroju. Dlatego też mam coś naprawdę ciekawego dla wszystkich dziewczyn, którym często zdarza się wstawać, zaglądać do szafy, a po czym mówić do siebie: Co ja dziś ubiorę ?


Wrzesień i październik to najbardziej jesienne i ciepłe, przed rozpoczęciem zimy miesiące roku szkolnego. Polska pogoda bywa w tym okresie szczególnie kapryśna, niezdecydowana i zmienna, dlatego też temperatura może wahać się od dwunastu, do nawet trzydziestu stopni Celsiusza. Często zdarza się nawet tak, iż pogoda piękna i słoneczna z rana, po południu zamienia się w mroźną i nieprzyjemną ulewę. Pomyślałam więc, iż dobrym pomysłem będzie pokazanie wam moich czterech propozycji stylizacji, na te dwa miesiące - dwie na cieplejsze dni oraz dwie na te chłodniejsze. Inspirację mogą znaleźć w nich miłośniczki spodni, jak i spódniczek. 


Przed stworzeniem moich czterech outfit'ów pomyślałam, iż warto było by przygotować takie komplety, do których pasować będą różne typy butów. Oczywiście, nie znajdziecie tutaj letnich sandałków, ze względu na nie sprzyjające już warunki pogodowe, czy botków na wysokim koturnie, gdyż w szkole wygodę cenię sobie na pierwszym miejscu. Postawiłam przede wszystkim na wygodne butki sportowe, ale nie zapomniałam również o czymś bardziej dziewczęcym, a przy okazji ostatnio dosyć modnym. Srebrne balerinki z czarnymi wstążkami to prawdziwy hit tej jesieni, który nie tylko wygląda spektakularnie, ale również bardzo delikatnie, ze względu na duże podobieństwo tych butów do baletek. Białe Adidas Superstar, ze zdjęcia numer jeden najlepiej wpasowały mi się w pierwszy outfit, natomiast te same buciki, ale w wersji bez skarpet w śmieszne kurczaczki dobrze wyglądają ze stylizacją numer trzy. Ulubione czarne Pumy dopasowałam do outfit'u drugiego, a ostatnia stylizacja, z uroczą ogrodniczką dostąpiła zaszczytu dobrania srebrnych balerinek.


Kiedy tylko spoglądam na stylizację numer jeden, jedno słowo wciąż nasuwa mi się na myśl ... lato. Wśród trzech pozostałych, z pewnością ona najbardziej nadaje się na ciepłą pogodę. Kolory całości również silnie nawiązują do długich, gorących i jasnych dni. Moim ulubieńcem w tym outfi'cie jest bluzka w bardzo rzucającym się w oczy, ale jednocześnie dosyć interesującym i rzadko spotykanym na ulicach kolorku - żółci. Mnie natomiast tak bardzo nie urzekł sam kolor, jak oryginalny i z resztą cudowny napis - "Girl Power". Uważam również, że kolorystyka tej bluzeczki świetnie wpasowuje się i podkreśla "Moc dziewczyn!". Za ten świetny i przy okazji wygodny t-shirt nie zapłaciłam wiele, a kupiłam go na jednej z moich ulubionych stron internetowych, Aliexpress.com. Świetnie wpasowała się do niego jeansowa spódniczka z bardzo modnym zapięciem na guziczki, przez cały jej środek. Uwielbiam ją za wygląd, idealną długość i mój ulubiony odcień jeansu, a kosztowała mnie zaledwie dwadzieścia złotych, gdyż zakupiłam ją na portalu Vinted.pl. Jako dodatek do całości, na szyję założyłam naszyjnik typu tattoo choker, z brylancikami na przodzie.  


Ten outfit z pewnością nada się na chłodniejsze, jesienne dni. Sweterek z krótkim rękawkiem, by jednak nie było w nim za gorąco, w jesiennym kolorze khaki, z nietypowym, ale bardzo modnym zapięciem pod szyję świetnie wygląda w połączeniu z szarymi i nieco męskimi spodniami. Uwielbiam sweterki w prążki, ale ten jest moim ulubieńcem pośród nich, ze względu głównie na to, że bardzo wygodnie mi się go nosi. Zakupiłam go na promocji zeszłego sezonu, w sklepie Bershka. W spodniach natomiast zakochałam się od pierwszego zobaczenia ich na stronie Aliexpress.com i musiałam, po prostu musiałam je kupić. Kosztowały niecałe czterdzieści złotych, podczas gdy w sklepach stacjonarnych widziałam bardzo podobne nawet w cenie ponad stu. Uwielbiam je za wszystko, za kratkę, za śliczny odcień szarości, wygodę i bardzo modny, nieco niedziewczęcy krój. 


Ta stylizacja jest, można stwierdzić dość basic'owa. Postawiłam tutaj na zwykłą, czarną koszulkę na ramiączkach, gdyby komuś zrobiło się gorąco pod koszulą, znów w kolorze bardzo jesiennym, khaki. Zakupiłam ją rok temu w sklepie Stradivarius i do tej pory naprawdę ją uwielbiam. Jest moim "must have" w jesiennych stylizacjach. Skoro ta pora roku może przynieść jeszcze kilka cieplejszych dni, nie mogło zabraknąć także spodni z dziurami ... ale jakimi dziurami! Uwielbiam boyfriend'y, mom jeans i girlfriend'y, gdyż są bardzo luźne, a przez to wygodne. Na szczęście nie muszą być one zwykłymi, nudnymi jeansami. Kupiłam je za około sto dwadzieścia złotych, w sklepie Stradivarius i od razu moje oczy przyciągnęły te naprawdę wielkie dziury, które chociaż, może lekko już przesadzone, dobrze zgrane z innymi rzeczami mogą stworzyć naprawdę piękną stylizację. Całość dopełnia, jak i podkreśla naszyjnik sznureczek, zakończony złotymi elementami, zapleciony w uroczą kokardkę, który zakupiłam na Aliexpress.com.


Ostatni outfit jest, z jednej strony dosyć letni, ze względu na jeansową ogrodniczkę, a z drugiej bardziej jesienny, przez długą koszulę, w czarno-białą kratkę. Oczywiście, pod ogrodniczkę wybrałam, najzwyczajniejszą w świecie koszulkę firmy ASOS, aby nie przytłoczyła ona, dosyć widocznej koszuli. W tej naprawdę się zakochałam. Bardzo długa, dosyć ciepła, milutka w dotyku i w dodatku rozcięta po bokach, dzięki czemu, przy chodzeniu nieziemsko faluje. Jest to rzecz "no name", gdyż kupiłam ją za trzy złote w lumpeksie. Ogrodniczka dodaje tej stylizacji dozę dziewczęcości. Również zakupiłam ją w pobliskim lumpeksie. Na koniec, aby podkreślić delikatność tego outfit'u wybrałam czarny naszyjnik typu choker, w kwiatki.



Koniecznie dajcie mi znać, co sądzicie o przedstawionych przeze mnie stylizacjach oraz, która spodobała się wam najbardziej ?

Zapraszam was również do obejrzenia krótkiego lookbook'u, z tymi właśnie outfit'ami:

\

4 komentarze :

  1. Bardzo fajne stylizacje, ale u mnie w szkole spódnice by za bardzo nie przeszły, niestety :/ A ja jeszcze wstaję wcześnie rano, kiedy jest zimno i jak na razie chodzę w cieplusich rzeczach, ubrana pod samą szyję :( amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja najbardziej przypadła mi do gustu. Szczerze mówiąc zastanawiałam się nad identycznymi spodniami.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. mega mega mega mi się podoba :) świetne stylizacje :) pozdrawiam i zapraszam do mnie
    https://mojaszafamodnaszafa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylizacji, dzięki za inspiracje!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.