piątek, 16 czerwca 2017

Sadidas - kreowanie indywidualnego stylu

Każdy z nas pamięta te czasy, kiedy to jako brykające dziecko kochał przyodziewać się w ubrania o różnych wzorach i jaskrawych odcieniach wielu kolorów. Wtedy to rodzice decydowali, co na siebie włożymy. My jedynie mogliśmy sprzeciwiać się, płacząc i jednocześnie zrzucając z siebie ubrania, które niekoniecznie przypadły nam do gustu. Zazwyczaj jednak nie specjalnie obchodziło nas to, co mamy na sobie. Warunek był natomiast jeden - strój musi być wygodny. Mamusie ubierały swoje córeczki w kolorowe legginsy we wzorki, koronkowe spódniczki, różowe rajstopki, skarpetki z koronkami (...) Dosłownie, wszystko na raz, zbyt przesadnie. Ubiór chłopców z resztą wcale wiele się od tego nie różnił. 




Jednakże w życiu każdego dziecka, na pewnym etapie jego rozwoju zaczynają zachodzić naprawdę spore zmiany. Każdy dobrze zna ich, powiedzmy "fachową" nazwę - jest to dojrzewanie. Taką osobę, którą jeszcze przed chwilą mogliśmy nazwać małym szkrabem, z całych sił pragnie stać się "dorosłym", a przez co usamodzielnić się. Przejawia się to właśnie tym, iż stanowczo zaczyna odmawiać swoim rodzicom pomocy w planowaniu stroju na każdy dzień. Z początku, outfit'y nie są idealne, z resztą jak wszystko, co robimy po raz pierwszy. Zdarzą się sandały w mroźne dni, dwie inne skarpetki, bluzka z dziurką (...) To wszystko to dążenie do stworzenia czegoś, co nam się podoba, gdzie wpadki i błędy są rzeczą nieuniknioną. To właśnie kreowanie własnego stylu.




Tworzymy go tak naprawdę od kiedy zaczyna interesować nas, co aktualnie mamy na sobie. Próbujemy określić swoje preferencje -coś się nam podoba, a coś nie. Z początku jednak kierujemy się wyłącznie naszym gustem. Wraz z czasem, kiedy stajemy się starsi, na nasz styl zaczynają wpływać czynniki zewnętrzne. Interesuje nas opinia naszych znajomych, otoczenia, w niektórych miejscach, gdzie przebywamy narzucane są nam pewne zasady, związane z tym, co możemy ubrać, a także dostrzegamy ogólne trendy trwające na świecie. To wszystko sprawia, że często nie decydujemy się na ubranie jakiejś części z naszej garderoby lub wręcz przeciwnie - kupujemy coś, gdyż jest to modne, a przy okazji przypadło nam do gustu.




... no więc moje pytanie brzmi następująco: Jak stworzyć swój styl ? Pierwszym i najważniejszym aspektem, którym powinniśmy się sugerować, jest własne poczucie, czy coś się nam podoba, czy nie. Podglądajmy innych, przeglądajmy magazyny z modą i internetowe stronki z inspiracjami na stylizacje. Takie połączenie na pewno zainspiruje nas do stworzenia miksu naszych upodobań i panujących trendów. Dzięki temu stworzymy swój niepowtarzalny outfit, coś co nie jest stuprocentową kopią innych ludzi, ale jest mieszanką naszego gustu wraz z zahaczeniem o popularne w aktualnie panującej modzie dodatki, czy nawet kolory. Bardzo fajne według mnie jest także samodzielne wyznaczanie nowego trendu. Tworzenie czegoś nowego, świeżego i niepowtarzalnego oraz inspirowanie tym innych sprawia, że postrzegany jesteś jako osoba z niepowtarzalnym gustem. 


Niektórzy mówią, że trzeba pozostać przy wykreowanym przez siebie stylu. Ja uważam jednak, iż na różnych etapach swojego życia, w zależności od tego, jakie zmiany w nim aktualnie zachodzą potrzebujemy innych ubrań, by wyrazić siebie. Złem nie jest także, kiedy od czasu do czasu odjedziemy trochę od tego, co nosimy zawsze i spróbujemy czegoś innego. W ten sposób możemy znów połączyć to z naszymi upodobaniami i utworzyć kolejny, unikatowy i nasz własny outfit. Nikt nie zabroni nam szaleć i eksperymentować, wymyślać coś zupełnie niekonwencjonalnego, jak zmodyfikowanie oryginalnego napisu "Adidas" lub pomalowanie ust na czarno :)


Sesja została zrobiona jeszcze pod koniec zimy i stanowi idealne przypomnienie chłodnych i odrobinę śnieżnych, zimowych dni. Mimo wszystko, nawet pomimo mrozu udało mi się poparadować dobrą godzinę w bluzeczce na krótkim rękawku. Outfit idealnie nawiązuje do notki, gdyż prezentuję w nim dość specyficzny trend - noszenie prześwitujących narzut, sukienek, czy bluzek na normalne ubrania. Moim zdaniem jest to coś naprawdę unikatowego i specyficznego zarazem, co sprawia, iż niewielu ludziom ten trend przypadł do gustu. Mnie osobiście on bardzo zainspirował. 

Transparentna sukienka|Pull&Bear|     T-shirt|Blvck.pl|     Spodnie|Pull&Bear|     Naszyjnik i choker|Aliexpress.com|     Kurtka|Pull&Bear|     Buty|CCC|

Jak wy kreujecie wasz indywidualny styl ? 



Zapraszam do pozostałych postów:

34 komentarze :

  1. Aktualnie poszukuję własnego stylu. Najchętniej wymieniłabym całą szafę i zaczęła od początku, haha. Jejku, mega mi się podoba Twój outfit! Co na ustach? Btw. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach, aww. <3
    https://fangirlonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj, szukaj, a na pewno znajdziesz 😄 Dziękuje bardzo !💞 Na ustach, klasycznie pomadka z Aliexpress 😂😄
      Super blog kochana !😚

      Usuń
  2. Odważnie, ale bardzo mi się podoba :D ja zawsze lubiłam eksperymenty z ubraniami, choć często jeszcze brak mi pewności siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ! 😊 Często jest właśnie tak, że mała pewność siebie ogranicza nas. Śmiało, nie przejmuj się niczym i noś to, na co masz tylko ochotę 😃😃

      Usuń
  3. Masz bardzo ciekawy styl :)

    caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh tak. Pamiętam jak jeszcze 3 lata temu (a mam 17!) moja matka narzucała mi jakiś prosty styl ubierania się który musiałem zaakceptować. Teraz jestem wolny w modzie. Ubieram to na co mam ochotę i przede wszystkim - bawię się stylem.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mojej też się czasem zdarza kupić mi coś "w stylu, w jakim ubierać się powinnam". Nienawidzę tego! Każdy ma prawo ubierać, co chce 😄
      Super blog 😊😊

      Usuń
  5. Mi rodzice nigdy nie mówili co mam na siebie założyć jedynie pomagali mi właśnie kreować swój styl. Uważam że styl i makijaż pokazuje nam to kim jesteśmy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://wiktoria7olczak.blogspot.com/?m=1

      Usuń
    2. No to ci powiem, że masz naprawdę wspaniałych rodziców ! 😄 Pozdrawiam rownież, blog odwiedziłam 😚

      Usuń
  6. Ej boska stylówka! Sadidas <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz <3
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne połączenie, wyglądasz na czasie :)
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna stylizacja! Kreuje swój władny styl!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łączę style, zarówno dobrze czuję się na wysokich szpilkach, jak i w tenisowkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wygladasz super ta bluzeczka.
    Masz styl dziewczyno.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie
    http://befitbehealth.blogspot.com/2017/06/spagetti-z-kurczakiem-i-suszonymi.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana !😚 Pozdrawiam również, blog odwiedzony 😃

      Usuń
  12. Mi często brakuje pewności siebie, ale powolutku gdzieś w środku mnie pragnę, być odważną dziewczyną i powoli zmieniam to np. używając co raz mocniejszych kolorów szminek :)
    zapraszam do mnie ;)
    https://aleksandrakuk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, małe kroczki doprowadzą cię do celu 🤗 Super blog!

      Usuń
  13. Osttanio strasznie podobaja mi sie takie transparentne rzeczy,a ta "sukienka" jest genialna! Sama robiłam podobny post. Ja na pierwszym miejscu stawiam na wygodę,haha i chyba taki jest mój styl. Jesli miałabym go określić jednym słowem to na pewno wybrałabym DZIWNY. Kocham eleganckie rzeczy,ale też sportowe,kocham wygodę,ale nie mogę się oprzeć cudownym,NIE zawsze wygodnym sukienką! Cała ja.
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha pokręcony styl, ale powiem ci, że ja mam naprawdę bardzo podobnie 😂🤗 Świetny blog !

      Usuń
  14. WOW! Kochana twórz swój styl dalej, bo wychodzi Ci to rewelacyjnie! Nigdy jeszcze nie widziałyśmy takiej stylizacji! <3 Super jest ta bluzeczka z tym doczepionym materiałem ^^ Ah... buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. mega odważna stylizacja, ale lubie takie! <3


    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już znalazłam swój styl :) Uwielbiam rozkloszowane spódnice i sukienki. W spodniach chodzę rzadko.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Tworzenie własnego stylu to długotrwały proces. Ważne, by nie zamykać się w jednej szufladce. Ja noszę to, co mi się podoba nie patrząc na to, czy jest to modne, ale również nie staram się na siłę wyrazić tego jaka jestem "oryginalna". Istotnym jest, by po prostu dobrze się czuć. Nie lubię podążać za trendami.:)

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa i wyjątkowa stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.