wtorek, 15 marca 2016

ULUBIEŃCY LUTEGO

Nadszedł już marzec, więc czas podsumować luty. Ulubieńców oceniać będę w następujących kategoriach :

  • Piosenka
  • Kosmetyk
  • Film
  • Danie/Owoc/Warzywo/Napój/Przyprawa
  • Strona internetowa

Piosenka
W tym miesiącu na okrągło słuchałam Justin'a Bieber'a w piosence - "What Do You Mean?". Nigdy nie byłam fanką tego wykonawcy i też nie specjalnie interesowałam się jego twórczością. Jednakże częste przebywanie w towarzystwie jego największej fanki i mojego fotografa zarazem, sprawiło, że po ciągłym słuchaniu piosenki wpadła mi ona w ucho i zaczęłam słuchać jej w domu. Potem towarzyszyła mi wszędzie, gdzie szłam, gdyż zazwyczaj po mieście poruszam się ze słuchawkami w uszach. Bardzo ładna melodia i piosenka bardzo mi się spodobała. Tyle mogę o niej powiedzieć, z resztą posłuchajcie sami:



Kosmetyk
Moim ulubionym kosmetykiem, którego używałam bardzo często jest domowa maseczka z mleka i żelatyny. Mam obsesje na punkcie walki z wągrami i od dawna szukałam czegoś tak skutecznego, aby je zredukować. W końcu znalazłam cudowną maseczkę z żelatyny. Jej zrobienie jest bardzo proste. Mieszamy żelatynę i mleko w proporcjach 1:1 i podgrzewany, aby żelatyna uległa rozpuszczeniu. Potem czekamy chwile, aż nasza mikstura się ostudzi. Nakładamy na twarz ( tylko na miejsca, gdzie wstępują wągry) i czekamy około 30-40 min, do całkowitego wyschnięcia. Maseczka naprawdę wyciąga wiele wągrów oraz łój. Nie nakładajmy jej na całą twarz, gdyż przy ściąganiu może lekko boleć. 
Film
W tym miesiącu nie obejrzałam żadnego filmu. W sumie to rzadko oglądam jakieś filmy, ale moim stałym ulubieńcem jest serial - "Pamiętniki Wampirów", który oglądam już od roku. Kocham ten serial i jestem pewna, że każdego fana wampirów, miłości i nadnaturalnych zachowań również bardzo wciągnie.
   Danie
Danie lutego można zaliczyć do najciekawszego z dotychczasowych. W sumie to przyrządziłam je z czystego przypadku. W moim gimnazjum, jedną z lekcji są zajęcia kulinarne. Musieliśmy przygotować danie z makaronu, więc szukałam w internecie przepisu na coś ciekawego i dobrego zarazem. Znalazłam naprawdę pyszny i wegański przepis z makaronem ryżowym i tofu. Danie tak mi zasmakowało, że postanowiłam przyrządzić je jako obiad w domu. Moim "mięsożernym" domownikom niestety nie przypadło do gustu, ale jeżeli lubicie azjatyckie smaki, to jak najbardziej polecam. TUTAJ - możecie znaleźć przepis w oryginalnym składzie. Ja troszeczkę zmodyfikowałam niektóre składniki oraz dodałam bakłażana, podpiekaną cebulkę, pestki dyni i ziarna słonecznika. Niedługo, na pewno dodam osobny post na temat tego dania.


INSTAGRAM 

Strona internetowa
Po raz drugi, w moich ulubieńcach, w kategorii : strona internetowa, znalazł się Aliexpress. Co powiedzieć ? Kocham te niskie ceny i świetne produkty. Potrafię przesiedzieć na tej stronie nawet 3 godziny dziennie !

Co myślicie o moich ulubieńcach ?

GREAT PROMOTION ! 
40% OFF - HUGE40 
45% OFF - HUGE45

KLIK! 




8 komentarzy :

  1. Ja też wielką fanką Justina nie jestem, ale cała jego ostatnia płyta jest cudna, dojrzała - nie mogłam jej nie kupić.
    I chyba mnie uratowałaś, bo zmagam się z wągrami od długiego czasu, próbowałam maseczek normalnych, peel off, peelingów i wielu innych, może to w końcu podziała :)
    Danie wygląda smakowicie, na pewno jak będę miała więcej czasu spróbuję je przygotować :3

    Pozdrawiam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ulubieńcy lutego! Wszystko fajnie opisane! Nute uwilebiam :D !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ulubieńcy lutego! Wszystko fajnie opisane! Nute uwilebiam :D !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowa płyta Biebera też zaskakująco mi podpasowała, chyba najbardziej wpadło mi w ucho "Sorry". A co do maseczki z żelatyny, ja stosuję żelatynę rozpuszczoną w wodzie, i nie widzę mocno spektakularnych efektów, ale jakieś tam są :) Czasami robię też maseczkę z białka i cienkiej warstwy chusteczki, działa podobnie :)
    dorysowana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piosenka Justina też niezwykle mi się podoba, z resztą jak cała jego nowa płyta. Co do TVD - jestem uzależniona od tego serialu. Z resztą chyba jak od każdego serialu, który oglądam, haha :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z kosmetyku na pewno skorzystam :* zapraszam, http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zdj :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piosenka niestety nie mój gust, jedzonko wygląda mega smakowicie, a Pamiętniki Wampirów uwielbiam i oglądam wszystkie sezony. Pozdrawiam i zapraszam do nas http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/03/babka.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.