czwartek, 18 lutego 2016

Threefold Liebster Award Nomination !

Dzisiejszy post nie będzie zawierał zdjęć, a raczej odpowiedzi na pytania. Czemu - zapytacie ? Ostatnio dostawałam od was wiadomości w komentarzach i nie tylko, o nominacji do Liebster Award. Z początku nie wiedziałam, o co chodzi, ale szybko zaznajomiłam się z zabawą. No cóż, jest to dla mnie wyróżnienie i z chęcią odpowiem na zadane pytania. Było kilka nominacji, co w ogóle jest dla mnie ogromną motywacją do działania. Ciesze się, że doceniacie moje starania ! Z tego, co zapamiętałam i sprawdziłam, nominacje dostałam od:




Jeżeli czytacie mojego bloga, to na niektóre pytania będziecie znali już odpowiedzi, z postu #100 faktów o mnie - TAG. Niestety, wiadomo, pytania powtarzają się, natomiast ja będę starać się wam zadać zupełnie inne, które nie związane są w ogóle z blogowaniem. W końcu, pisanie ciągle tego samego jest bezsensowne i nudne.


Nie przedłużając:

Czym jest Liebster Award ?

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".  Nominacje te mogą dostać blogi o małej liczbie obserwatorów. Z jednej strony jest to możliwość zaprezentowania bloga liczniejszej grupie czytelników.  Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie, ty nominujesz 11 osób oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 


Na "pierwszy ogień" lecą pytania od sisterse-k.blogspot - KLIK!

  • Dlaczego blogujesz?
Od zawsze kochałam obiektyw i pozowanie. Moda jest moja pasją i chciałam się nią dzielić z innymi. Uwielbiam także pisać (często za dużo, ale o tym już zdążyliście się przekonać), no i mam pasje, które mogę prezentować i zaciekawiać innych. Te wszystkie czynniki prowadziły do jednego - założenia bloga, gdzie mogę wyrzucić z siebie nadmiar słów i pokazać wam to, co kocham.
  • Czy wiążesz przyszłość z blogowaniem, czy to tylko na chwile?
Jeżeli blog będzie się rozwijał, uzyskam dużą i stałą liczbę czytelników i będę widziała, iż mogę zaistnieć jako blogerka, z chęcią pociągnę to bardzo długi czas.
  • Jakiej "sławy" styl ci się podoba?
Uwielbiam oglądać galerie zdjęć Joanny Kuchty. Bardzo lubię również styl Jessicy Mercedes.

  • Gdzie chcesz spędzić wymarzone wakacje? 
Obóz letni w Hiszpanii. Ciepło, słonecznie - więcej mi nie potrzeba !
  • Co byś zrobiła/zrobił gdybyś wygrał milion?
Kupiłabym sobie ubrania drogich marek i iphon'a, powiększyła usta i piersi, pomogła finansowo wesprzeć studia brata. Jeżeli zostałoby mi coś jeszcze po tych wydatkach, odłożyłabym je na konto oszczędnościowe, na tzw. "ciężkie czasy". 

  • Wymarzony samochód to:
Nie znam się na samochodach, ale zawsze podobały mi się "stare" modele w stylu vintage. Kocham otwierane dachy ! Uwielbiam auta marki Porsche i bardzo podoba mi się PORSCHE 911T 1970.
  • Ulubiona książka, film?
Oczywiście, "Saga Zmierzch" - filmy i książki w jednym. 

  • Do czego dążysz w życiu? 
Do sukcesu, jak większość z nas. Każdy chce coś osiągnąć, by zasłużyć na godną starość. W tej chwili, główny nacisk stawiam na wykształcenie, a co za tym idzie - dobrze płatną prace w przyszłości.
  • Gdzie widzisz się za 10 lat?
Stany Zjednoczone, dom z basenem, ja przy kochającym mężu - niestety, na razie pozostaje to tylko marzeniem. 

  • Bez czego nie możesz żyć?
Fizycznie ? Bez jedzenia zapewne - haha
Poważnie - Nie mogłabym żyć bez rodziny. Nie wyobrażam sobie stracić mamy, taty, czy brata ...

  • Twój wymarzony dom to? 
Wielka, biała posiadłość z basenem, kominkiem i łazienką z ogromną wanną.

Drugi zestaw jedenastu pytań jest od swiatkobietyblog.blogspot.nl - KLIK

  • Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu?
Moja mama, którą kocham ponad życie. 
  • Co uwielbiasz robić w wolnym czasie?
Tańczyć ... na rurze ! Wykonywać rożne, małe, plastyczne prace, pisać wpisy na bloga, grać w Simsy. Jest tego naprawdę dużo :)
  • Co dla Ciebie oznacza szczęście?
Szczęście - stan, który osiąga człowiek wolny od trosk, mający przy sobie rodzinę, miłość oraz akceptujący siebie.
  • Twoja ulubiona piosenka? Dlaczego?
"Selena Gomez - Hands To Myself" - ostatnio się w niej zakochałam. Ma świetny rytm, ale także teledysk w "nowym obliczu" Seleny bardzo mnie ujął. Nie mam swojej ulubionej piosenki na zawsze, mam faworytów na jakiś czas.
  • Najlepsze wspomnienia?
Tylko z dzieciństwa ! Wyjazd w góry w ... chyba w 2010 roku. Odwiedziłam wtedy kuzynkę, którą widziałam raz w życiu i nocowałam w domku góralskim z kuzynostwem. Zwiedziłam Zakopane, a na koniec pojechałam na Słowację. To były świetne i beztroskie czasy ...
  • Jak się motywujesz do nie lubianych czynności?
"Wera bierz się do roboty, bo samo się na pewno nie zrobi" - powtarzam to sobie i z niechęcią mknę do nielubianej czynności. Czasami także motywuje mnie mama - "Bierz się do roboty leniu śmierdzący" - jest to najlepsza motywacja ;) 
  • Gdzie chcesz być za 10 lat?
Powtórzenie pytania Stany Zjednoczone, dom z basenem, ja przy kochającym mężu - niestety, na razie pozostaje to tylko marzeniem.
  • Dlaczego lubisz blogowanie?
Powtórzenie pytania - Od zawsze kochałam obiektyw i pozowanie. Moda jest moja pasją i chciałam się nią dzielić z innymi. Uwielbiam także pisać (często za dużo, ale o tym już zdążyliście się przekonać), no i mam pasje, które mogę prezentować i zaciekawiać innych. Te wszystkie czynniki prowadziły do jednego - założenia bloga, gdzie mogę wyrzucić z siebie nadmiar słów i pokazać wam to, co kocham. 
  • Twoje hobby?
Od dwóch miesięcy tańczę na rurze. Obecnie stanowi to moją największą pasję. Więcej ? KLIK 
  • Przyjaźń to dla Ciebie....?
... dość ważna, ale nie najważniejsza znajomość w życiu. Prawdziwa przyjaźń zdarza się bardzo rzadko i bardzo szybko można się na niej "przejechać".
  • Co zmieniłabyś w swoim życiu? 
- Wygląd trochę - powiększyłabym usta, piersi,
- Niektóre cechy charakteru,
- Miejsce urodzenia - Mogłyby to być, np. Stany Zjednoczone.

Ostatni zestaw pytań jest od necia-blog.blogspot.nl - KLIK

  • Jakie jest Twoje największe marzenie?
Chciałabym zostać bardzo dobrym lekarzem specjalistą.
  • Wierzysz, że marzenia się spełniają?
No jasne, że tak ! Oczywiście, zależy jak bardzo możliwe są do spełnienia.
  • Jaka jest najlepsza chwila w Twoim życiu?
Leżenie w ciepłym łóżku z kawą, oglądając film z przyjaciółkami.
  • Co najbardziej lubisz jeść?
Uwielbiam potrawy mączne. Są nimi, np. kluski na parze z gęstym, ciemnym sosem i buraczkami maminej roboty.
  • Czy uważasz, że aktywność fizyczna jest potrzebna w życiu każdego człowieka?
Oczywiście ! Nic tak nie poprawia humoru, jak bieganie, pływanie, czy chociażby taniec ! Bez ruchu, człowiekowi zanikłyby mięśnie, byłby cały czas zmęczony i przede wszystkim otyły.
  • Lubisz zimę?
Bardzo jej nie lubię. Nienawidzę zimna i braku słońca, co towarzyszy tej porze roku. Jest jednak coś, co w niej kocham - śnieg mianowicie ! Wychodzą na nim przepiękne zdjęcia, a sam biały puch jest bardzo ładny :) 
  • Czy w Twoim życiu miała miejsce sytuacja przez którą przez dłuższy czas było ci wstyd?
Tak, zdarzyła się taka sytuacja, na pewno kilka razy. Pamiętam jedną z nich: Bardzo nie lubiłam jednej koleżanki w 3 klasie podstawówki. Razem z moimi przyjaciółkami napisałyśmy w moim zeszycie, czy też pamiętniku, że jest głupia. Potem jej mama podeszła do mnie z pretensjami, a ja byłam bardzo przerażona i było mi głupio. Zawsze, kiedy widziałam jej mamę, bardzo się wstydziłam. 

  • Twój skarb to...
... moja rodzina ♥
  • Najładniejszy kolor oczu to...
... niebiesko-zielony. Nie jest to typowy niebieski albo zielony. Chodzi mi o taki mieszany kolor. 
  • Lubisz zwierzęta?
Kocham ! Uwielbiam każde chodzące po tym świecie zwierzątko. Niestety, nie posiadam żadnego ... 

  • Jaki jest Twój ulubiony sklep z ciuchami?
Ze sklepami jest rożnie i co jakiś czas ulega to zmianie. Na tę chwilę, bardzo lubię H&M i Stradivarius. Z internetowych - Allegro i Aliexpress



Uff, tak dotrwałam i odpowiedziałam na trzy zestawy pytań ! Teraz, czas na moje pytania i wasze nominacje.


Pytania:
  1. Gdzie spędziłaś swoje ostatnie wakacje?
  2. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku i dlaczego?
  3. Czy uważasz, że gimnazjum zmienia ludzi? Też uległeś/aś zmianie?
  4. Masz jakieś swoje hobby? Swoje ulubione zajęcie? Jakieś nietypowe zainteresowania?
  5. Masz jakieś fobie? Jeśli tak, to je opisz.
  6. Masz zwierzę ? Jak ma na imię ? Wstaw jego zdjęcie.
  7. Jakie jest twoje zdanie o karze śmierci?
  8. Czym jest dla ciebie ojczyzna? Czy uważasz, że warto byłoby oddać za nią życie?
  9. Czy chciałbyś być sławny? W jaki sposób?
  10. Czy przed rozmową telefoniczną powtarzasz sobie w głowie, co powiesz?
  11. Co to jest dla ciebie "doskonały dzień"?

Pytania nie są banalne i będziecie musieli się trochę rozpisać i postarać przy odpowiadaniu :)

Uwaga, uwaga, a ja nominuję :

  1. julie-s-world.blogspot.nl
  2. nevergiveupp12.blogspot.nl
  3. maya-maay.blogspot.nl
  4. feel-that-moments.blogspot.nl
  5. hubertkuc.blogspot.nl
  6. agatasuchan.blogspot.nl
  7. jellybunnysecondchances.blogspot.nl
  8. nekoworlds.blogspot.nl
  9. queen-of-moon.blogspot.nl
  10. 50shadesofworkout.blogspot.nl
  11. jejwysokoscjulia.blogspot.nl

Czekam na wasze komentarze o otrzymaniu wiadomości o nominacji, a potem oczywiście na linki z odpowiedziami. Dziękuje jeszcze raz osobą, które mnie nominowały, a moim nominowanym życzę powodzenia ! 
Werss


Zapraszam na pozostałe posty:








25 komentarzy :

  1. Gratuluję nominacji !! :]

    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłaś ochoty na kluski na parze :D


    http://ultrapaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytania mnie zainteresowały i odpowiem na nie w jednym z przyszłych postów! Dzięki.
    Co do odpowiedzi to po raz pierwszy mnie taki post wciągnął.
    http://nekoworlds.blogspot.com/2016/02/nice-girls-wear-pink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Czekam z niecierpliwością na twoje odpowiedzi
      Dziękuję :*

      Usuń
  4. Świetne odpowiedzi ! Cieszę się że To Ciebie nominowałam bo było warto ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe :)) pozdrawiam

    Http://Silesianfashionista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post:)
    http://inspiracje-gabrieli.blogspot.com/2016/02/16-years-as-one-day.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłaś mnie nominwać! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne odpowiedzi ;>
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe odpowiedzi :))
    Zapraszam do siebie : princess-ain.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kreatywne odpowiedzi:) Bee zaglądać tutj czesciej

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje nominacji! :)
    Super odpowiedzi ♥

    Pozdrawiam,
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kiedyś byłam nominowana do LBA.
    Gratuluję!

    Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, wykonałam nominację! Dziękuję jeszcze raz.
    http://jellybunnysecondchances.blogspot.com/2016/02/zostaam-nominowana-do-threefold.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze !
Dzięki nim mam więcej chęci do działania :D

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.